قیمت مسکن مهر
مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس اظهار داشت: در پردیس شاهد حضور مشاوران املاک بسیار زیادی هستیم که این تعداد مازاد بر نیازی است که وجود دارد. شورای تامین، مصوبه‌ای داده مبنی بر اینکه دیگر هیچ مجوزی برای مشاوران املاک داده نشود چرا که هر پروژه تجاری که واگذار کردیم تبدیل به مشاوره املاک شد.
به گزارش ایلنا، مهدی هدایت در نشست خبری امروز با بیان اینکه علیرغم شیوع ویروس کرونا و افزایش قیمت‌های بی‌سابقه که دامنگیر تمام پروژه‌های عمرانی در کشور شد، ما توانستیم به تعهدات خود عمل کنیم، اظهار داشت: اخیرا ۱۴ هزار واحد مسکن مهر را در پردیس به افتتاح رساندیم که این بزرگترین افتتاح مسکن مهر در کشور بود و امروز مجموع افتتاح‌های مسکن مهر پردیس به ۶۰ هزار واحد رسیده است.
وی ادامه داد: هر فردی که کارت قسط دریافت کند می‌تواند واحدهای خود را تحویل بگیرد و تحویل واحد مشروط به اخذ کارت قسط است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با بیان اینکه در بهمن ماه ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر در پردیس به افتتاح می‌رسد، گفت: با این افتتاح، مجموع افتتاح‌های مسکن مهر پردیس به ۷۰ هزار واحد خواهد رسید.

هدایت ادامه داد: ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در پردیس باقی می‌ماند که بخشی از آن تا پایان سال افتتاح و بخش دیگر خرداد ماه سال آینده افتتاح خواهد شد چراکه این واحدها در سال ۹۵ و سال جاری کلنگ‌‌زنی شده بودند.
وی افزود: همان‌طور که می‌دانید از امسال ساخت ۱۲ هزار واحد جدید برای جاماندگان از مسکن مهر پردیس آغاز شد که این افراد انتخاب واحد نکرده بودند چراکه واحدی برای آنها وجود نداشت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: ۵۰۰۰ میلیارد تومان از محل وام مسکن مهر در این حوزه سرمایه‌گذاری شد و در روزهای آینده هم با حضور وزیر راه و شهرسازی ۵۵۰ میلیارد تومان ۲۸ پروژه‌های روبنایی افتتاح می‌شود.

هدایت درباره متروی پردیس اظهار داشت: ساخت مترو نیاز به مصوبه هیات دولت دارد و باید از سه وزیر و معاون حقوقی رئیس جمهور استعلام گرفته شود. تمام پروژه متروی پردیس زیرزمینی خواهد بود و فقط در منطقه جاجرود روی پل به ارتفاع ۷۰ متر ساخته می‌شود.

وی ادامه داد: متروی پردیس دو ایستگاه خواهد داشت که یکی از آنها در فاز ۵ و دیگری در میدان مرکزی خواهد بود و ساخت این پروژه ۴ سال به طول می‌انجامد و خدماتی را به رودهن و بومهن ارائه می‌کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به وام ۱۰۰۰ میلیارد تومانی از بانک مسکن گفت: ۴۰۰ میلیارد تومان از این وام اخذ شده است و در پروژه‌های زیرساختی پردیس از این مبلغ استفاده کردیم.

هدایت همچنین با اشاره به شروع اجرای طرح اقدام ملی در پردیس بیان داشت: ساخت ۱۴ هزار واحد در دو بخش برنامه‌ریزی شده که ۱۱ هزار واحد آن در قالب عرضه به تعاونی‌ها با تعهد ساخت واگذار شده است و ۳۰۰۰ واحد هم در محلی بین فاز ۹ و ۵ پردیس ساخته می‌شود که کار ساخت آن را شروع کرده‌ایم و در مرحله فوندانسیون است.
وی تاکید کرد: پردیس اولین منطقه‌ای است که در مسکن ملی به پرداخت قسط دوم رسیده است و قسط ۴۰ میلیون تومانی را مردم باید واریز کنند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس با بیان اینکه قیمت‌ها در این منطقه متاثر از بازار مسکن تهران است، گفت: شاهد ثبات قیمتی در پردیس هستیم و تلاش می‌کنیم تا قیمت‌ها تصویب شود. البته در این مدت شاهد کاهش قیمت در مسکن مهر پردیس بوده‌ایم.

شاید مطالعه ی مطلب پایین آمدن قیمت خانه با طرح جهش تولید مسکن برای شما مفید باشد.
هدایت تاکید کرد: به تمام متقاضیان توصیه می‌کنیم به صورت وکالتی نسبت به خرید مسکن در مسکن مهر پردیس اقدام نکنند و یکی از دلایلی که مردم گرفتار دلالان می‌شوند این است که به توصیه‌های ما گوش نمی‌کنند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر تعداد بیش از حد مشاوران املاک در پردیس و مازاد بر جمعیت منطقه بیان کرد: در پردیس شاهد حضور مشاوران املاک بسیار زیادی هستیم که این تعداد مازاد بر نیازی است که وجود دارد. شورای تامین، مصوبه‌ای داده مبنی بر اینکه دیگر هیچ مجوزی برای مشاوران املاک داده نشود چرا که هر پروژه تجاری که واگذار کردیم تبدیل به مشاوره املاک شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس ادامه داد: در حال ساماندهی مشاوران املاک مازاد هستیم البته از آنجایی که مشاوران املاک زیرمجموعه ما نیستند ابزاری جدی برای برخورد با آنها نداریم.

هدایت همچنین در پاسخ به سوال دیگر ایلنا مبنی بر واحدهای دیگر با موضوعات حقوقی در پردیس گفت: خوشبختانه در پردیس هیچ پروژه متوقف مانده به دلیل مشکلات حقوقی نداریم.

وی گفت: همچنین در حال حاضر ۴۰۰۰ واحد افتتاح شده تحویل گرفته نشده‌ است و مالکان این واحدها برای دریافت کارت قسط مراجعه نکرده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه چه میزان اقساط مسکن مهر پردیس به دولت برمی‌گردد، اظهار داشت: از ۶۰ هزار واحد افتتاح شده ۴۹ هزار واحد فروش اقساطی شده‌اند.

محصولات مرتبط:

تیرچه صنعتی

مشخصات فنی تیرچه صنعتی ساخته شده در کارگاه آی تک سازان

تیرچه کرومیت (تیرچه فلزی)

مشخصات فنی تیرچه های کرومیت ساخته شده در کارگاه آی تک سازان

بلوک سبک سیمانی (پوکه ای)

مشخصات فنی بلوک سبک ساخته شده در کارگاه آی تک سازان

برای مشاهده ویدیوها می‌توانید به کانال آپارات ما مراجعه فرمایید.

به اینستاگرام ما بپیوندید: itaksazan@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *